Cathelijne.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Cathelijne

Francy Schilder

Hee Cathelijne,
Zag vandaag je mailtje op het werk. Ik wil je heel veel plezier wensen met je reis!! En ik ga zeker je site af en toe bekijken met je reisverhalen!

Groetjes Francy

Henk en Berdie Aarts

Hoi Cathelijne, het gaat nu echt gebeuren, de grote reis naar Zuid-Amerika. Heel moedig van je om deze uitdaging aan te gaan. We blijven natuurlijk ook heel graag op de hoogte van je reis en verblijf en wensen je daar een heel mooie en ook leerzame periode toe. We hebben je wat (financiele) ruimte gegeven om foto's door te sturen en melden ons alvast aan voor Spaanse les in 2012!
Gr. Henk en Berdie.

Arjen

Hey stoere chick!

Ik wens je heel veel leuke momenten en mooie verhalen toe !
Geniet ervan.

Groetjes je nefke

Lid

Ola guapa!

Buena suerte!
Leuk om je van het weekend nog even te zien!

Liefs, Lid.

Irene

PINKIE..... Ernie_Ernie,
x Parkie

Ruth

Cath,

Ik hoop dat je een leuk afscheid hebt gehad zaterdag! Nog een weekje genieten en langzaam aan richting een mooi avontuur gaan. Super dat je dit gaat doen, een mooie ervaring!

Geniet van alles dat op je pad gaat komen, ik hou je in de gaten.

Anne

Maat!

Fijn, deze site! Ook gaan gebruiken hè! ;)
Wens je echt enorm veel plezier, succes, geluk, enz.. Geniet van alles!!!!

Liefs, Anne

Ellen

Goeder reis en geniet ervan!!!

Bien

Aaaah nog een paar dagen meid! Is bijna zover...

Ben je er klaar voor?!?
Hou je zeker in de gaten via je site... Heel veel succes, plezier en geniet er vooral ook van...

Zie je miss vrijdag nog ff...

xxx

Nieke

Cath,

Super stoer dat je dit gaat doen!!! Ga er onwijs van genieten!!!!

xx

Elske

Veel plezier Cat, geniet ervan!
Ik ga je volgen...

x

Saskia

Cath,

heeeel veel plz! Geniet van de tijd die je daar gaat krijgen!

Ik ga je volgen..

Liefs

Tante Annie

Cathelijne,

Een hele fijne reis, en geniet ervan.

knuffel

la familia Poodt

Como estas? Goed geland?

Zet 'm op daar in Guatemala!

Groeten van Arwin, Brecht Jen en Rene

Perry en Annie

Haaa Cathelijne

Wij gaan je volgen hoor!!!
Heel veel plezier en geniet van deze uitdaging.

Groetjes Perry en Annie

Lieke

Hee Cath,
Goed te horen dat je goed bent aangekomen! Veel plezier de komende maanden, geniet ervan!
Ik ben erg benieuwd naar je verhalen en belevenissen, dus ik ga je zeker volgen! :)

X Lieke

Astrid

Kom maar op met die verhalen; ik kan niet wachten!!

Casa aangelag

Hee zus!

Goed te lezen dat je langzaam je plek weet te vinden. Ziet er goed en gezellig uit op de foto's! Spreek je nu meer Italiaans dan Spaans...?
De foto's van het project zal ik op school laten zien. Nog even tot kerst dan begint hier het inzamelproject; bereid je maar vast voor op een kapitaalinjectie... :-)

Take care he zusje!!!

Groetjes Meindert & Judith

eloy inge eline en tom

Hee Cathy, Wat heb je al veel gedaan en meegemaakt de laatste weken en wat ziet het er prachtig uit! Geniet ervan en we kijken uit naar je nieuwe verhalen en foto's. Dikke knuffel van ons allen.

Gaby

Leuk verhaal Cath! En ook leuke foto's! Ik hoorde het van poesje! Echt erg! Wel fijn dat er daar nu 2 katjes zijn!
Erg jammer dat je er niet bij bent met kerstfeest!

Mis je! Liefs!

Tanja

Heey Cath, Leuk om je verhaal te lezen. Je ziet er relaxed uit. Wij zitten hier in de drukte voor het kerstcircus haha. Geniet ervan (maar dat zal wel lukken). Ik mis je wel hoor. Liefs

Annie

Cathelijne
Wij wensen jou een heel gelukkig en gezond nieuwjaar

Lieve groeten
Frans en Annie